Мектепке дейнгі білім берудің жаңа мемлекеттік стандарты әзірленді, ол жаңа әлеуметтік сұраныстарға жауап береді және ата-аналардың жұмысына көп көңіл бөледі.
Стандартта ата-аналармен жұмыс сараланған тәсілге ие болуы керек, отбасының әлеуметтік мәртебесін,микроклиматын, ата-аналардың сұраныстарын және ата-аналардың мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының қызметіне қызығушылық дәрежесін, отбасының педагогикалық сауаттылық мәдениетін арттыру керек делінген.
Стандартқа сәйкес балабақша : ата-аналарды балаларды тәрбиелеуде, олардың денсаулығын сақтау мен нығайтуда қолдау көрсетуге, отбасыларды тікелей білім беру қызметіне тартуды қамтамасыз ету міндетті, оның ішінде қажеттіліктерді анықтау және отбасының білім беру бастамаларын қолдау негізінде отбасымен бірлесіп білім беру жобаларын құру арқылы.
Ата-аналармен жұмыс істеудің жаңа түрлерін іздеу әрдайым –өзекті болып қала береді.Сондықтан балабақша ата-аналармен жоспарлы мақсатты жұмыс жүргізеді,онда келесі міндеттер шешіледі:
*балаларды тәрбиелеуде бірлік орнату
*ата-аналарға педагогикалық білім беру
*отбасылық тәрбиенің озық тәжірибесін зерттеу және тарату
*ата-аналарды балабақшаның өмірі мен жұмысымен таныстыру
*ата-аналарды баламен педагогикалық қарым-қатынасқа тарту олардың баласына дос және беделді тәлімгер болуға көмектесу.
Қойылған міндеттерді шешу және ата-аналарды балалар дамуының бірыңғай кеңістігіне тарту үшін біздің балабақшаның педагогтары төрт бағыттағы жұмысты белгіледі:
Танымдық (сауалнамалар, тестілеу, ата-ананың электрондық пошта,тб)
Ақпараттық-талдамалық(жиналыстар,ақыл-кеңестер, бірлескен экскурсиялар, ашық ұйымдастырылған іс-әрекет, жобалар,пәндік-дамытушы ортаны бірлесіп құру,әр-түрлі тақырыптағы лепбуктарды құру, тақырыптық көрмелер жасау тб)
Көрнекі-аналитикалық ( ата-аналар бұрышы: стендке практикалық материал орналастырады,ол арқылы бала балабақшада не істейтіні туралы түсінік алады, және кеңестер, тапсырмалар ; нормативтік құжаттар, хабарландыру, балалардың суреттері, шығармашылығы, жылжымалы папкалар, тақырыптық стендтер, фотокөрмелер, тб)
Біріккен іс-әрекеттер бағыты (ертеңгіліктер, спорттық шаралар, акциялар, көрмелер, мастер-класстар, жобалар, ұйымдастырылған іс-әрекеттер,ойын әрекеттер)
Балабақша мен отбасы жұмысының дәстүрлі түрлерінен басқа, инновациялық формалар мен жұмыс әдістері белсенді қолданылады:
*жобалық іс-әрекеттер
*мастер-класстар
*акциялар
*мектепке дейінгі білім беру мекемесінің сайты
*ата-аналар немесе педагогтар жасайтын байланыс топтары
*еріктілер қозғалысы
*фоторепортаж
*Онлайн кеңестер
*балабақша газеті
Қорытындысы:
Отбасымен мұндай қарым-қатынастың артықшылықтары даусыз:
*бұл тәрбиешілер мен ата-аналардың балаларды тәрбиелеуде бірлесіп жұмыс істеуге деген жағымды эмоционалды көз-қарасы;
*бұл баланың жеке басын есепке алу;
*бұл отбасылық қатынастарды нығайту;
*бұл отбасы типі мен отбасылық қарым-қатынас стилін есепке алу мүмкіндігі.
Жоғарыда айтылғандардың барлығы отбасымен жұмысымыздың бағыттарын ашуда көрсетілді









